قوانین و مقررات ونوس استون

ونوس استون برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان خود تابع قوانین ذیل است. لطفا قبل از اقدام به خرید موارد زیر حتما مطالعه فرمائید.

مشتری محترم:

 خواهشمند است کلیه شرایط و موازین فروش را (که در شرح زیر آمده) به دقت مطالعه نمایید. دقت در بررسی موارد علاوه بر بالا رفتن کیفیت مصرف از هرگونه آسیب های احتمالی پیشگیری خواهد کرد.

        شرایط کلی:

1-      پرداخت هر میزان از مبلغ فاکتور به منزله پذیرش تمامی شرایط ذیل میباشد.

2-     مبلغ مذکور در فاکتور مبلغ خالص دریافتی فروشنده می باشد و پرداخت هر گونه کسورات قانونی مربوط به این فاکتور به عهده خریدار می باشد.

3-    مسئولیت دقت و درست بودن تعداد و متراژ به عهده خریدار است. در زمان سفارش حتما چند بار مورد سفارش را کنترل کنید.

4-     در صورت انصراف از سفارش های اختصاصی و محصولات سفارشی، پیش پرداخت قابل استرداد نمیباشد.

5-    امکان استرداد سفارش پس از ارسال وجود ندارد.

        شرایط محصول:

6-    محصولات ونوس استون درجه های کیفی و قیمتی متفاوتی ارائه میکند؛ در زمان خرید حتما از مشاوره فروشندگان استفاده کنید تا مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

7-    ماهیت بتن از زمان تولید تا استحکام کامل ( 28 روز)  شامل تحولات فیزیکی میباشد. لذا وجود 5 الی 10 میلیمتر تاب در پنل های طبیعی است.

8-    به دلیل آنکه اساس مواد اولیه بتن از طبیعت (کوه) استخراج میشود و بصورت طبیعی بافت مواد معدنی تنوع رنگی دارند محصولات و پنل ها هم 5 الی 10 درصد شید رنگی دارند.

9-    پنل های بتی ظرف مدت 28 روز به بالاترین درجه مقاومت خود میرسند. تاریخ تولید را کنترل کنید ؛ قبل از 28 روز آزمون مقاومت انجام ندهید.

10-   برای استفاده محصولات در محیط های یخبندان از محصولاتی که مسلح به الیاف AR و PP  است استفاده شود.

11-   محصولات رنگی  و یا سفارشی شامل بررسی توسط فروشنده است؛ و هزینه های متفاوتی دارد.

        شرایط مربوط به نصب:

1-      در زمان خرید، درصورتی که نیاز به نصب محصولات را دارید فروشنده را در جریان قرار دهید. هزینه نصب جدا از هزینه محصول میباشد. برای این امر نیاز است مشتری، فروشنده را در جریان جزئیات کار شامل نقشه، محل نصب، عوارض محیطی و … قرار دهد.

2-     ملزومات نصب هزینه های جداگانه ای دارند. لذا در صورت نیاز به ملزومات نصب در زمان سفارش فروشنده را در جریان بگذارید. این موارد شامل تمامی ملزومات نصب میباشد.

3-    درصورت نصب پنل ها به صورت دوغابی می‌بایست از سیمان سفیدو چسب بتن استفاده کرد.

        ارسال بار:

1-      زمان بارگیری در هنگام صدور پیش فاکتور به مشتری اعلام میشود. پس از پرداخت مطابق اعلام فروشنده ارسال بار صورت میپذیرد.

2-     ونوس استون 24 ساعت پس از ارسال بار پذیرای بررسی مشکلات محصول ارسال شده است. بدیهی است پس از گذشت این زمان، مسئولیت موارد پیش آمده به عهده خریدار است.

3-    هزینه انبار داری کالا توسط ونوس استون روزانه 200.000 ريال است. بدیهی است مسئولیت مالی انبارداری محصولاتی که مشتری تسویه نکرده است به عهده وی میباشد.

4-     در صورت درخواست مشتری در زمان بارگیری محصولات با محافظ فوم ارائه میشود. ارسال بار با فوم محافظ مشمول هزینه جداگانه است.

5-    هزینه های مربوط به بارگیری درب کارخانه به عهده فروشنده و هزینه های باربری و تخلیه به عهده خریدار است.

6-    درصورتی که ارسال بوسیله خرک صورت پذیرد؛ مسئولیت هزینه بازگشت خرک به کارخانه به عهده خریدار است.

7-    در صورت ارسال بار توسط فروشنده، محصولات ارسالی شامل بیمه حمل خواهد بود.

8-    مسئولیت شکستگی، لب پر شدن و یا آسیب های ناشی از حمل نامناسب پس از بارگیری به عهده خریدار و راننده بار میباشد. پیشنهاد میشود در خصوص نوع باربری انتخابی و مسائل مسیر از فروشنده مشورت بگیرید.

9-    برای محصولات سفارشی، مشتری میتواند در زمان بارگیری در محل کارخانه حضور داشته باشد تا از نظر مختصات سفارش مطمئن باشد. بدیهی است در صورت عدم تطابق موارد با سفارش پس از حمل مسئولیت متوجه مشتری میباشد.

سبد خرید