درباره ما

داستان ونوس استون

خالقان آشناترند با خاک

اولین ساخته های بشر از خاک بوده. بسیاری خاک را مهمترین عنصرِ آفرینش میدانند. هنر کار با این عنصرِ پایه، در جهت ماندگاری صحنه، یکی از پایدارترین هاست. آنچه که پیام آور ایستایی از دل طبیعت است. ترکیبی از خلاقیت، زیبایی شناسی، هنر و علم که استقامتی هزاران ساله پدید می آورد.
بتُن بالغ ترین این صنعت اصلی است. آمیخته ای که کوه را به زیر پای می آورد، ماندگارترین است، اطمینان از گام برداشتن در سطوح را به نهایت می رساند و مسبب آرامش است.
ونوس استون از بستری اصیل در صنعت، خاک را میشناسد، کوه را به زیر پای آورده، به دنبال کیفیتی بی همتا ناشی از علم، صنعت و هنر است.
ونوس استون به عنوان نماینده‌ای از ترکیبی بی‌نظیر از خلاقیت، زیبایی‌شناسی هنر و دانش علم در صنعت بتن، بنا دارد جایگاه خود را برجسته کند.
بتن، اساس بلندی ساختمانی است که هزاران سال است به عنوان بالاترین صنعت ساختمانی شناخته می‌شود. ونوس استون این آمیخته خاص را به عنوان یک موسیقی زیبا از هنر و علم میداند و تمام تلاش را برای تبدیل بنا به یک اثر هنری بکار میبرد.

ماندگاری، کلید طولانی‌ مدتی است که ونوس استون در آن باور دارد. و با استفاده از خاک به عنوان بستر اصیل، تضمین می‌کند که گام‌های شما در سطح‌ همانند ترازویی از زمان پایدار باشد و ایستادگی و آرامش بدست آمده، دائمی خواهد بود.

ونوس استون، با شناخت اصیلی که از بستر خاک و کوه‌ها دارد، به دنبال تولید کیفیتی بی‌همتا است. این کیفیت، نتیجه دانش صنعت و هنر است که در کلیه محصولات به کار رفته .
خالقان از ابتدای زمان با خاک آشنا بوده‌اند و از اولین ساخته‌های بشر تا به امروز، خاک به عنوان مهمترین عنصر آفرینش در نظر گرفته اند. هنری که با این عنصر پایه به نام خاک فراهم می‌شود، نقطه آغازی در جهت ماندگاری صحنه‌ها و بنا هاست. ونوس استون، با انتقال پیام آرامش و استواری از دل خاک، این ماندگاری را به میان آورده.
با مجموعه‌های متنوع ونوس استون، شما از بالاترین استانداردهای صنعت بتن بهره‌برده و تجربه‌ای از هنر، زیبایی و علم در ساخت و ساز به همراه خواهید داشت.

سبد خرید